استفاده از تردز اینستاگرام

6 نکته مهم درمورد استفاده از تردز اینستاگرام threads

بعد از معرفی تردز به عنوان اپلیکیشن جدید شرکت متا، خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام به سمت آن رفته است. استقبال شدید از این شبکه اجتماعی باعث شده است که استفاده از تردز اینستاگرام بیشتر از روزهای اولیه شود.

با این حال به دلیل اینکه این اپلیکیشن همچنان در موج ترند بودن خود است، باید منتظر باشیم تا ببینیم در روزهای آینده چه سرنوشتی خواهد داشت؟ آیا همچنان کاربران از آن استقبال می کنند یا نه؟ در این مطلب 6 نکته مهم درمورد استفاده از تردز را با هم مرور می کنیم.

6 نکته مهم درمورد استفاده از تردز اینستاگرام

استفاده از تردز چه برای کسب و کارها و چه برای کسانی که دوست دارند این شبکه اجتماعی به عنوان سلبریتی محبوب معرفی شوند، می تواند موثر باشد. با این رعایت یک سری از نکات برای استفاده می تواند این روند را سریع تر کند.

1- استفاده از حداکثر تعداد کاراکتر در تردز

تردز همانند توییتر بر پایه پست ها و مکالمات متنی است و پست های افراد یا همان thread ها بیش از 500 کاراکتر نمی توانند باشند. این میزان محدودیت به دلیل کوتاهی جملات و پستها است.

زمانی که از تردز به عنوان جدیدترین شبکه اجتماعی شرکت متا رونمایی شد، کاربران بسیار در تعجب بودند، چرا که این اپلیکیشن دقیقا همانند توییتر است، اصلا انگار برنامه نویسان متا کل سیستم توییتر را با دکمه های کپی و پیست درست کرده اند. این جای تعجب دارد که زاکربرگ این اقدام را انجام داده است.

تمامی خاصیت های توییتر در تردز نیز دیده می شود.

  • تعداد محدود کاراکتر که توییتر250 تا است و تردز 500 کاراکتر
  • ایجاد زیر پست یا thread در پست اصلی
  • داشتن دکمه های شیر، ریشیر، لایک و کامنت
  • خاصیت میکروبلاگینگ

در تردز علاوه بر اینکه می توانید محتوا متنی قرار دهید، قابلیت اضافه کردن عکس ، فیلم و لینک وبسایت یا شبکه های اجتماعی دیگر را نیز داشته باشیبیسبد.

2- پست های دیگران را می توانید ریپست کند

از آنجایی که گفتیم تردز یک نسخه کپی پیست شده از توییتر است.بنابراین قابلیت ریپست کردن پست ها یا thread بقیه را دارد که در دو حالت است:

  • با اضافه کردن یک کوت یا نقل قول از طرف خودتان
  • فقط ریپست کردن بدون هر گونه واکنشی نسبت به پست دیگران

ریپست کردن پست های دیگران یکی از راهکارهای افزایش فالوور در تردز است. از این بابت که با ریپست کردن پست تردز می توانید نظر خود را درمورد پست آنها بگویید و از افراد بخواهید که درمورد نظر شما نظر دهند.

3- بخش دارک مد و لایت مد تردز را استفاده کنید

بخش دارک و لایت مد یکی در تمامی اپلیکیشن ها و برنامه ها استفاده می شود و کاربران زیادی از آن استقبال می کنند. تردز نیز بخش دارک مد و لایت مد را دارد برای استفاده از این بخش کافیست که:

  • برنامه تردز را باز کنید
  • بر روی لوگوی تردز نگه دارید یا ضربه بزنید.
  • بخش دارک مد و لایت مد برای شما فعال می شود.

این آپشن تاثیری در روند رشد پیج شما ندارد و صرفا سلیقه ای است.

4- عکس پروفایل و بایو پیج اینستاگرام تان را به تردز منتقل کنید

یکی از راه هایی که باعث شد، تردز در کمترین زمان – دو روز- محبوبیت عجیبی در میان کاربران شبکه های اجتماعی پیدا کنید، اتصال آن به اکانت اینستاگرام بود. به این معنی که شما برای ساخت اکانت در تردز می بایست که با اکانت اینستاگرام خود ثبت نام کنید.

با این کار شما می توانید تمامی اطلاعات اکانت اینستاگرام از جمله عکس پروفایل، بایو و لینک های پیج را از اینستاگرام به تردز منتقل کنید. بدون آنکه تغییری بدهید.

البته شما می توانید بعد از انتقال اطلاعات از اینستاگرام به تردز، آنها را از قسمت edit profile ویرایش کنید.

5- بخش فید تردز را دریابید

تردز همانند اینستاگرام یک بخش فید یا feed دارد که فعلا پست های نامرتبط با کسانی که فالو کرده اید، نمایش می دهد. با این حال شما می توانید با بررسی فید خود، پست هایی که مرتبط با حوزه کاری یا فعالیت شما هستند، انتخاب کنید و دو راهکار را در پیش بگیرید:

  • اکانت های مرتبط را دنبال کنید و شبکه خود را بیشتر کنید
  • در زیر پست مرتبط کامنت بگذارید یا آن را ریپست کنید.

6- می توانید فالوور بخرید

برای محبوبیت در تردز نیاز است که شما فالوور داشته باشید، هر چه فالوور شما بیشتر باشد، تاثیرگذارتر به اصطلاح اینفلوئنسر خواهید بود. راه های مختلفی برای بالابردن میزان فالوور وجود دارد، یکی از بهترین و سریع ترین آنها خرید فالوور تردز است.

  • فالوورهای تردز سایت فالورو کیفیت خوبی دارند
  • در کمترین زمان به پیج شما اضافه می شوند.
  • ریزش کمی دارند.
  • در صورت ریزش برای شما جبرانی می زنیم.
  • قیمت مناسبی نسبت به رقابت دارند.

جمع بندی

تردز جدیدترین شبکه اجتماعی رونمایی شده است که مورد استقبال کاربران اینستاگرام قرار گرفته و فعلا در حباب ترند بودن است. باید منتظر باشیم و ببینیم که روند این شبکه به سمتی می رود. در این مطلب سعی کردیم 6 نکته مهم در استفاده از تردز را با هم مرور کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *