چگونه در اسپاتیفای فالوور جمع کنیم؟

فالورو - آموزش یوتیوب - چگونه در اسپاتیفای فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اسپاتیفای فالوور جمع کنیم؟ در دنیای شبکه های اجتماعی داشتن فالوور یکی از مهم ترین عامل ها در بالا رفتن محبوبیت شما و تبدیل شدن به یک سلبریتی در میان کاربران از جمله اسپاتیفای است. راه های زیادی برای جمع آوری فالوور اسپاتیفای وجود دارد.

با فالورو همراه باشید تا شما بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم.

چرا اسپاتیفای را انتخاب کنیم؟

اسپاتیفای از محبوب ترین اپلیکیشن های موزیک و پادکست است که طرفداران بسیار را برای خود دست پا کرده است. همچنین یکی از ویژگی های خود این اپلیکیشن این است که شما می توانید کسب درآمد کنید.

برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است که اکانت پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید تا امکانات آن برای شما فعال شود. بعد از خرید تمامی موزیک ها و ترک های آرتیست های مختلف در کل دنیا برای شما فعال می شود.

چگونه در اسپاتیفای فالوور جمع کنیم؟

اگر شما آرتیست یا خواننده هستید، می توانید موسیقی یا ترک های آلبوم خود را در این اپلیکیشن قرار دهید و در کنار جذب مخاطب و فالوور، کسب درآمد هم کنید.

برای بالابردن میزان فالوور اسپاتیفای راه های مختلفی وجود دارد که شما در این مطلب آن را مرور می کنید:

1- ایجاد پلی لیست در اکانت اسپاتیفای

اولین پاسخ به سوال “چگونه در اسپاتیفای فالوور جمع کنیم؟” این است که در اکانت خود یک پلی لیست از محبوب ترین آهنگ ها یا آلبوم خود ایجاد کنید.

ایجاد پلی لیست در اسپاتیفای به کاربران کمک می کند که آهنگ هایی که ویژگی های یکسانی دارند، در یک محل قرار گیرد. این گونه مخاطب به آنها راحت تر دسترسی دارد.

اگر پلی لیستی که شما ایجاد کرده اید بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند، کاربران آن را در اکانت خود نیز به اشتراک می گذارند یا اینکه لینک پلی لیست را با دوستان یا بقیه افراد به اشتراک می گذارند.

با خرید فالوور پلی لیست اسپاتیفای می توانید سریع تر دنبال کننده برای خود جمع کنید، بدون اینکه سختی خاصی را داشته باشید.

2- در اسپاتیفای تگ ایجاد کنید

بعد از اینکه ترک یا موزیک خود را داخل اکانت اسپاتیفای خود آپلود کردید، با اضافه کردن تگ در اسپاتیفای می توانید آن را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهید. با این کار فالوورهای بیشتری را جمع می کنید.

برای انتخاب بهترین تگ ها، ملاک خود را مرتبط ترین ها به محتوا موسیقی یا ترک خود در نظر بگیرید. وگرنه در غیر این صورت ممکن است که کارایی لازم را نداشته باشد.

3- در سایر شبکه های اجتماعی دیگر تبلیغات کنید

شما می توانید اکانت خود را در سایر شبکه های اجتماعی دیگر نیز تبلیغ کنید. چند روش برای تبلیعات دارید از جمله:

  • تبلیغات در استوری پیج های مرتبط
  • تبلیغات رسمی اینستاگرام، فیسبوک و…
  • تبادل به صورت همزمان
  • تبلیغات پست یا محتوایی

با توجه به استراتژی های شبکه های اجتماعی خود می توانید تبلیغات خود را پیاده سازی کنید.

4- در شبکه های اجتماعی دیگر فعالیت کنید

یکی از بهترین راهکارها برای جمع کردن فالوور در اسپاتیفای این است که در سایر شبکه های اجتماعی هم اکانت بسازید و فعالیت داشته باشید.

برای مثال شما می توانید در اینستاگرام یک اکانت بیزینسی بسازید، فعالیت کنید و سپس خود را تبدیل به یک سلبریتی کنید. با اینکار به صورت رایگان چنل اسپاتیفای خود را پروموت کنید.

یکی از بهترین سوشال مدیاهایی که به شما در تبلیغات رایگان کمک می کند، ساندکلود به عنوان رقیب اصلی اسپاتیفای است. کافیست یکی از ترک های اصلی آلبوم خود را داخل آن آپلود کنید و داخل توضیحات لینک پلی لیست اکانت اسپاتیفای خود را بگذارید و از کاربر بخواهید برای بقیه ترک ها به لینک مراجعه کند.

5- یک وبسایت شخصی برای خود بزنید

فعالیت در شبکه های اجتماعی قطعا موثر خواهد بود ولی دایمی نیست. از بهترین راه هایی که می توانید بازاریابی خود را کنید، داشتن سایت شخصی است؛ آن هم به نام خودتان.

بر روی وبسایت کار کنید، ترافیک را به روی وبسایت و از آنجا به اسپاتیفای بکشانید. هم سایت شما به کاربران معرفی می شود و هم اکانت تان.

می توانید در کنار پروموت، بر روی سئو وبسایت خود هم کار کنید تا در دراز مدت به شما منفعت برساند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به این سوال پاسخ دهیم که “چگونه در اسپاتیفای فالوور جمع کنیم؟”. راه های مهم و پربازده را اشاره کردیم. قطعا راهکارهای بیشتری از این هم هست که به مرور زمان به این مطلب اضافه می کنیم.

اگر شما راهی را می شناسید که به می دانید مثمرثمر خواهد بود، خوشحال می شویم که با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی در این مورد دارید، آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا به شما در کمترین زمان پاسخ دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *