تردز

اپلیکیشن تردز اینستاگرام چیست؟

تردز اینستاگرام به انگلیسی Instagram Threads یک از اپلیکیشن های زیر مجموعه گروه متا است که کارکردی متفاوت از اینستاگرام دارد. با این حال شما می توانید با اکانت بیزینسی یا شخصی اینستاگرام تان داخل آن اکانت بسازید. تردز قابلیت نصب بر روی سیستم های اندروید و آی او اس را دارد.

در این مطلب قصد داریم که درمورد برنامه تردز ، نحوه استفاده از آن و ارتباط آن با اینستاگرام صحبت کنیم.

اپلیکیشن تردز اینستاگرام چیست؟ threads Instagram

محیط تردز بسیار شبیه به محیط توییتر است. در واقعا همان است. انگار مارک زاکربرگ و بچه های تیم فنی شرکت متا با استفاده از دکمه های ctrl+c و ctrl+v تمام ویژگی ها و ظاهر توییتر را کپی پیست کرده اند. هیچ گونه خلاقیتی در کار نیست؛ مگر…

تردز
تفابل تردز و توییتر

مگر اینکه این امکان وجود دارد که شما بین اکانت اینستاگرام و اکانت تردز خودتان ارتباط برقرار کنید و ایدی، بایو و قسمت لینک اکانت اینستاگرام را بر روی تردز هم قرار دهید.

اپلیکیشن threads قبل از اینکه به صورت یک شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ مانند توییتر شود، در ابتدا به صورت یک برنامه جانبی اینستاگرام برای مدیریت بهتر و کارامدتر دایرکت اینستاگرام ارایه شده بود.

اما کاربران اینستاگرام از آن استقبال چندانی نکردند و شرکت متا مجبور منحل کردن این برنامه جانبی شد. با این حال بعد از یک سال از این انحلال دوباره با یک ظاهر جدیدتر و کاربردی تر ارایه شد.

از اواسط تیرماه 1402 شرکت متا، تردز را به عنوان یک شبکه اجتماعی زیر مجموعه خودت مانند واتساپ و اینستاگرام رونمایی کرد. کاربرد اصلی این برنامه استاتوس گذاری یا به اصطلاح “تِر گذاشتن”، بازنشر پست ها بقیه، لایک و کامنت گذاشتن است.

برای گذاشتن پست یا تر در تردز شما با محدودیت 500 حرفی روبه رو هستید. بنابراین پست های شما باید در عین حال کوتاه و گیرا باشند. برای گذاشتن پست در تردز می توانید مراحل زیر را بروید:

اینستاگرام تردز چیست؟ | آموزش کامل کار با تردز، از نحوه ثبت‌نام تا گذاشتن پست+لینک دانلود (varandaz.com)

What is Instagram Threads and how does it work? (pocket-lint.com)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *