چرا سابسکرایب‌های یوتیوب می‌ریزه؟

فالورو - آموزش یوتیوب - چرا سابسکرایب‌های یوتیوب می‌ریزه؟

علت ریزش سابسکرایب

همانطور که می دانید تعداد مشترکین در یوتیوب یکی از عوامل درآمدزایی از طریق این شبکه اجتماعی محبوب است. یکی از سوالات متداولی که بسیاری از کاربران از ما می پرسند این است که چرا مشترکان یوتیوب کاهش می یابند!

در این مقاله با ما همراه باشید تا با هم دلایل کاهش و علت ریزش سابسکرایب یوتیوب را بررسی کنیم.

علت ریزش سابسکرایب های یوتیوب چیست؟

بسیاری از مردم مشغول کسب درآمد از طریق پلتفرم یوتیوب هستند. میزان درآمد این افراد بر تعداد سابسکرایب و تعداد بازدید آنها تأثیر می گذارد. بنابراین کاهش اعضا بر درآمد این افراد تاثیر منفی خواهد گذاشت. در مقاله بعدی قصد داریم ۶ دلیل از دست دادن مشترک یوتیوب را به شما بگوییم، با ما همراه باشید.

ip مشترک کابران ایرانی یوتیوب

از آنجایی که شبکه اجتماعی یوتیوب در ایران فیلتر است، کسانی که می خواهند از ایران به یوتیوب دسترسی داشته باشند باید از فیلتر استفاده کنند. هنگامی که از آنتی فیلتر استفاده می کنید، می توانید هر بار به آدرس IP همان کشور متصل شوید.

در نتیجه، YouTube ممکن است شما را به عنوان یک ربات بشناسد زیرا کشور شما دائما در حال تغییر است. اگر یوتیوب بیش از یکی از مشترکین یک فرد را به عنوان ربات تشخیص دهد، آنها را از کانال یوتیوب آن شخص حذف می کند و در نتیجه مشترکین انسانی را از دست می دهد.

آپدیت دیر به دیر اطلاعات بر اساس الگوریتم یوتیوب

الگوریتم های یوتیوب هر چند ماه یکبار یا سالی یکبار به روز می شوند و تغییرات کوچکی ایجاد می شود. اگر شخصی که در این پلتفرم محتوا ایجاد می کند، اطلاعات خود را در به روز رسانی های YouTube به روز نکند، ممکن است مشکلاتی داشته باشد یا محتوایی که ایجاد می کند کمی با الگوریتم های جدید ناسازگار باشد. در نتیجه، یوتیوب می تواند شخص را جریمه کند و تعداد مشترکین آنها کاهش می یابد.

حذف شدن کابران غیر فعال

سابسکرایب هایی که فقط در کانال یوتیوب شما مشترک می شوند اما ویدیوهای شما را تماشا نمی کنند، شما را دوست دارند، درباره شما نظر می دهند و عموماً کاملاً غیرفعال هستند، به مرور زمان توسط YouTube از لیست مشترکان شما حذف می شوند.

بنابراین، بهتر است از فالوورهای خود بخواهید که ویدیوهای شما را لایک کنند و نظر بدهند. علاوه بر این، زمانی که یک ویدیوی جدید در YouTube پست می‌کنید، ایده خوبی است که ویدیوی جدید خود را در سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید تا افراد بیشتری بتوانند آن را ببینند.

YouTube تنظیمات پرایوسی حریم خصوصی برای کاربران دارد که به آنها امکان می دهد موضوعات یا محتوای خاصی را که دوست ندارند تا به آنها نشان داده نشود.

با گذشت زمان، برخی از سابسکرایبرهای شما ممکن است تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر داده باشند و محتوای شما برای آنها قابل مشاهده نباشد. در نتیجه، پس از مدتی عدم فعالیت این افراد در کانال یوتیوب شما، آنها را از لیست ساب شما حذف می کند.

فعالیت های نامنظم و بی برنامه

فعالیت کم و نامنظم شما می تواند از دو طریق باعث ریزش سابسکرایب شود. اولاً، وقتی مثلاً به مدت شش ماه یا یک سال هیچ ویدیوی جدیدی در کانال خود پست نمی کنید، تعداد زیادی از کاربران ناامید می شوند و شما را آنفالو می کنند.

از طرفی وقتی در کانال خود پستی منتشر نمی کنید، در نتیجه مشترکین در کانال شما کار نمی کنند و برای شما لایک و کامنت نمی گذارند. بنابراین یوتیوب همچنین تعداد زیادی از فالوورهای را به دلیل غیرفعال بودن از لیست شما حذف می کند.

علاوه بر فعالیت منظم و خلاقانه، خرید سابسکرایب یوتیوب همراه با خرید واچ تایم یوتیوب، نرخ رشد کانال را بسیار افزایش می دهد.

تولیدمحتوا بی کیفیت

آخرین دلیلی که ممکن است ریزش سابسکرایب یوتیوب YouTube داشته باشید، تولید محتوای بی کیفیت و ضعیف است.

محتواهای باکیفیت، منجر به افزایش سابسکرایب چنل شما می شوند. محتوا بی کیفیت و بی سر ته یا محتوایی که تکراری باشد، منجر به کاهش یا ریزش سابسکرایب های شما می شوند.

اینکه در ابتدای کار چنل تان کمی کیفیت کارتان کم باشد، مشکلی نیست اما اینکه در ادامه راه اصلا نتوانید میزان کیفیت خود را بالاتر ببرید، اصلا قابل قبول نیست.

حرف اخر درمورد ریزش سابسکرایب یوتیوب

در این زمینه، ما سعی کرده ایم به طور خلاصه به دلایل کاهش سابسکرایب های یوتیوب بپردازیم. برخی از این موارد قابل پیشگیری هستند و برخی دیگر قابل پیشگیری نیستند.

به عنوان مثال، نحوه تولید محتوای خود یکی از مواردی است که در کنترل شماست که می توانید آن را بهبود دهید تا نه تنها از خروج سابسکرایبرهای خود جلوگیری کنید، بلکه به افزایش آن نیز به صورت متداول مشغول باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *