خرید شیر اینستاگرام

خرید شیر پست اینستاگرام باعث افزایش دیده شدن پست شما برای تعداد بیشتری از افراد می‌شود. این سرویس یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس‌های جانبی برای اکانت‌های بیزینسی در اینستاگرام است. در الگوریتم جدید اینستا، share پست های ویدیوی به افراد نمایش داده می شود و افزایش آن باعث بالا رفتن اعتبار پیج می شود. 

خرید شیر پست اینستاگرام

خرید شیر پست اینستاگرام

۱۰۰ عدد share

۲۰،۰۰۰ تومان
  • برای اکانت بیزینسی

۱۰۰ عدد share

۲۰،۰۰۰ تومان
  • برای اکانت بیزینسی

۱۰۰ عدد share

۲۰،۰۰۰ تومان
  • برای اکانت بیزینسی

۱۰۰ عدد share

۲۰،۰۰۰ تومان
  • برای اکانت بیزینسی

برای ثبت سفارش خرید share اینستاگرام لازم است که شما آدرس پست اینستاگرام خود را برای ما ارسال کنید مانند: https://www.instagram.com/p/Ct1_6QPrYxB

سوالات پرتکرار در مورد فالوور 100 درصد ایرانی

با خرید شیر پست اینستاگرام، می‌توانید تعداد لایک‌ها، نظرها و بازنشرهای پست خود را افزایش دهید و از افزایش دیده شدن و توجه بیشتر کاربران به پست‌هایتان بهره‌برده شوید.

بله، امروزه شرکت‌های خدماتی معتبر و امن برای خرید شیر پست اینستاگرام وجود دارند. اما حتماً باید از انتخاب یک شرکت قابل اعتماد و با سابقه استفاده کنید.

خیر، خرید شیر پست تنها بر روی تعداد لایک‌ها، نظرها و بازنشرهای پست تأثیر می‌گذارد و بر کیفیت واقعیت پست تأثیر ندارد.

خرید شیر پست اینستاگرام ممکن است در افزایش نمایش‌ها و توجه موقتی کاربران به اکانت شما کمک کند، اما برای رشد واقعی و پایدار اکانت، استراتژی‌های دیگری نیز لازم است.

در انتخاب شرکت خرید شیر پست، به مواردی مانند قیمت، کیفیت واقعیت فالوورها، سرعت تحویل و خدمات پس از فروش توجه کنید. همچنین نظرات و تجربیات کاربران قبلی را نیز مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که از یک شرکت معتبر خرید شیر پست انجام دهید، خطری برای حساب کاربری شما وجود ندارد. اما همچنین باید به امنیت حساب خود دقت کنید و از اشتراک اطلاعات حساب خود با دیگران خودداری کنید.

در این صفحه چه می‌خواهید؟

مطالب آموزشی مرتبط با خرید شیر پست اینستاگرام

شیر کردن پست اینستاگرام  یکی از فاکتورهای مهم در الگوریتم اینستاگرام شناخته شده است. در واقع هر چقدر نرخ شیر پست بیشتر باشد، پست از نظر اینستاگرام محبوبیت بیشتری بدست می آورد. به همین دلیل، امکان رفتن پست به اکسپلور و نمایش آن به افراد بیشتر ، افزایش پیدا می کند. با تمام این اوصاف شير كردن پست اينستاگرام اهمیت پیدا کرده و صاحبان پیج تاکید بسیاری در شير كردن پست اينستاگرام در کپشن پست خود دارند. 
 

معمولا در حین فعالیت در اینستاگرام به خصوص در اوایل شروع کار، نرخ شیر پست اینستاگرام پایین است و شانس رفتن به اکسپلور کاهش می یابد. برای جبران این اتفاق، با خرید شیر پست فوری می توانید به سرعت نرخ میزان اشتراک گذاری پست خود را افزایش داده و احتمال رفتن به اکسپلور افزایش دهید.

نکته مهم این است که:
شیر فقط ملاک رفتن پست شما به اکسپلور نیست و عوامل دیگری مثل لایک، کامنت، ریچ و ایمپرشن هم تاثیرگذاری است. شما همه این موارد را با خرید بسته اکسپلور اینستاگرام می توانید بدست آورید. 
 البته این را در نظر داشته باشید که در کنار شیر پست اینستاگرام ، عوامل مهم دیگری هم وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید. به همین دلیل توصیه می کنیم از سایر سرویس های کمکی موجود در سایت  غافل نشوید تا در پله‌های موفقیت گام بردارید.
 

در هنگام خرید شیر پست اینستاگرام، باید به عوامل مهمی توجه کنید. یکی از پارامترهای مهم در خرید شیر پست، پابلیک کردن حساب کاربری است. به عبارت دیگر، قبل از سفارش، باید حساب کاربری خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی تغییر دهید. همچنین، باید تا پایان سفارش، وضعیت حساب کاربری را تغییر ندهید.